۳ فروردین | حجتالاسلام قمی خطاب به حکام عرب نوشت؛
از خدا بترسید و نه از شیطان
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی خطاب به حکام عرب نوشت؛ از خدا بترسید و نه از شیطان که بزودی دلهای مسلمین بیدار میشود.
T
T