کارگاه «مستند سازی در جنگ»
۳۰ خرداد | به مناسبت سالروز جنگ ۱۲ روزه برگزار شد ؛
کارگاه مستندسازی در جنگ به مناسبت سالروز جنگ ۱۲ روزه و با همکاری خانه روزنامهنگاران شهر برگزار شد. این کارگاه با هدف انتقال تجربه و بررسی چالشهای تولید در شرایط بحرانی، با حضور مستندسازان باسابقه در مناطق جنگی و عملیاتی از جمله داوود مرادیان، محسن اسلامزاده، مطهره عدالتخواه و مجتبی میناوند برپا شد.